Over #EKG2019-11-27T09:40:21+00:00

Onze PASSIE!

Het optimaliseren van de klantbeleving en het stimuleren van klantgeluk in organisaties en zo helpen resultaten te verbeteren.

Wij geloven in succesvolle, waarden gedreven organisaties met betrokken medewerkers en gelukkige klanten! Wil je met je organisatie écht verschil maken, dan heb je meer te doen dan het leveren van goede producten en diensten. Klanten kiezen steeds vaker voor organisaties en merken die echt van betekenis willen zijn voor mens en maatschappij (‘share of heart’ / ‘meaningful purpose’).

Zij geven de voorkeur aan organisaties en merken die vanuit hun missie, visie en heldere waarden, uitzonderlijke klantervaringen en loyaliteit weten te creëren. De klant bepaalt daarbij meer en meer hoe sterk of zwak je organisatie of merk is en of zij hun ervaringen delen als ambassadeur of beïnvloed worden door anderen.

Met Expeditie Klantgeluk is het onze ambitie, om de bouwstenen van klantgeluk te onderzoeken, te delen en te creëren. Het is een gezamenlijke reis naar de gelukkige klant die ambassadeur wordt van je organisatie, met als resultaat een hoger rendement.

Voor wie is #EKG?

Voor alle organisaties die vanuit hun waarden de verbinding met hun klant willen versterken.

Werkwijze #EKG

Centraal in onze laagdrempelige benadering staat het gebruik van het Expeditie Klantgeluk Kompas. Deze methodiek stelt organisaties in staat om op een dynamische en leuke manier te veranderen.

Onze hands-on en visuele aanpak geeft iedereen in de organisatie een helder inzicht in de bouwstenen van een optimale klantbeleving en klantgeluk. Daarmee leg je samen met je medewerkers, de basis voor vruchtbare klantrelaties, behoud of groei omzet, plus gezonde resultaten.