Dutch Pet Conference – Customer Experience Parallelsessie – 20-11-2017

Tijdens de Dutch Pet Conference op 20 november 2017 verzorgen wij in een inspirerende Customer Experience Parallelsessie.

Bereik je met een klantgeluk-strategie betere resultaten?

Wil je antwoord op deze vraag? Ga dan met ons op Expeditie Klantgeluk. We geven je aan de hand van inspirerende cases inzicht in de bouwstenen van klantgeluk. Ervaar hoe je de basis legt voor gelukkige medewerkers, vruchtbare klantrelaties en gezonde resultaten. Want een organisatie die zichzelf uitdaagt is alerter en wendbaarder, en dat is nu net wat de huidige tijd vraagt. Klantbehoeftes en koopgedrag veranderen, technologische en digitale innovaties gaan steeds sneller. Wil je écht verschil maken, dan heb je meer te doen dan het leveren van goede producten en diensten. Klanten kiezen steeds vaker voor organisaties en merken die echt van betekenis willen zijn voor mens en maatschappij. Expeditie Klantgeluk is een gezamenlijke reis naar de gelukkige klant die ambassadeur wordt van je organisatie.

Kijk voor meer informatie op: dutchpetconference.nl

2018-12-07T02:14:27+00:00