Klantgeluk – Kompas2019-11-27T09:39:27+00:00

Klantgeluk – Kompas

Uitleg Expeditie Klantgeluk – Kompas

Het Expeditie Klantgeluk Kompas is een methodiek die je in staat stelt om je organisatie op een leuke en dynamische manier uit te dagen op klantinteractie, klantbeleving en klantgeluk.

Het geeft je helder inzicht in de bouwstenen van een optimale klantbeleving en klantgeluk. Zo ben je in staat om je een winnende klantstrategie vorm te geven of aan te scherpen.

Het Expeditie Klantgeluk – Kompas is een integrale routekaart met een aantal af te leggen etappes.

Kompas Klantgeluk

Het model is verdeeld in twee helften, links staat voor de organisatie (inside), rechts voor de klant (outside).

Kompas Klantgeluk

In het midden staan de zes etappes. Drie voor de klant en drie voor de organisatie.

Kompas Klantgeluk

Deze etappes hebben de niveaus: WHY, HOW en WHAT (bekend van Simon Sinek) .

Kompas Klantgeluk

De expeditie begint onderaan en volgt de outside-in route vanuit de huidige context > 1. huidige klant > 2. klantinzicht > 3. beleving (customer journey)> 4. missie/ visie/ waarden/ cultuur > 5. merk- en klantwaarden > 6. medewerkers en proces.

Kompas Klantgeluk

Iedere deelnemer krijgt gedurende de expeditie een eigen ‘tool-kit’ met daarin voor elke etappe een template met uitleg, vragen en acties.

slide-templates